Kożusznik Barbara
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dorośli
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Kożusznik Barbara
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Roberts Nora (1950- )
(193)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(156)
Drewnowski Jacek (1974- )
(153)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Fabianowska Małgorzata
(152)
Marciniakówna Anna
(151)
Steel Danielle (1947- )
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Disney Walt (1901-1966)
(129)
Lange Antoni
(126)
Lenartowicz Teofil
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Mysen Jane (1960- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(86)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Strzałkowska Małgorzata. ABC...uczę się!
(82)
Christie Agatha (1890-1976)
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Cartland Barbara (1901-2000)
(77)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(77)
Zimnicka Iwona (1963- )
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Pedersen Bente (1961- )
(73)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(73)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Oppman Artur
(71)
Byczek Zuzanna (tłumacz)
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Mazan Maciejka
(68)
Sandviken Berit Elisabeth (1948- )
(68)
Sandviken Berit Elisabeth (1948- ). Dziewczyna z doliny
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(66)
Mróz Remigiusz (1987- )
(66)
Szulc Andrzej
(66)
Wyspiański Stanisław
(66)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(64)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(64)
Spirydowicz Ewa
(64)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(62)
Meyer Anne Marie (1959- )
(62)
Meyer Anne Marie (1959- ). Saga Tajemnice
(62)
Januszewska Aleksandra
(61)
Ostrowska Bronisława
(61)
Michalak Katarzyna (1969- )
(60)
Mysen Jane (1960- ). Taniec płomieni
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(59)
Żeromski Stefan
(59)
Keff Bożena
(58)
Prus Bolesław (1847-1912)
(58)
Shakespeare William (1564-1616)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zapolska Gabriela
(57)
Czechow Anton
(56)
Johansen Jorunn (1960- )
(55)
Johansen Jorunn (1960- ). Tajemnica wodospadu
(55)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kadry
(1)
Organizacje
(1)
Zachowanie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej