Altkorn Jerzy (1931-2004)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Dorośli
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Słowacki Juliusz
(233)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Roberts Nora (1950- )
(193)
Czechowicz Józef
(188)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(156)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Fabianowska Małgorzata
(151)
Marciniakówna Anna
(151)
Drewnowski Jacek (1974- )
(150)
Steel Danielle (1947- )
(142)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Prus Bolesław
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Disney Walt (1901-1966)
(121)
Lenartowicz Teofil
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Mysen Jane (1960- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Sienkiewicz Henryk
(87)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(86)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Ingulstad Frid (1935- )
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Strzałkowska Małgorzata. ABC...uczę się!
(82)
Christie Agatha (1890-1976)
(81)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Cartland Barbara (1901-2000)
(77)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(77)
Zimnicka Iwona (1963- )
(76)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Pedersen Bente (1961- )
(73)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(73)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(72)
Kornhauser Julian
(72)
Oppman Artur
(71)
Byczek Zuzanna (tłumacz)
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Sandviken Berit Elisabeth (1948- )
(68)
Sandviken Berit Elisabeth (1948- ). Dziewczyna z doliny
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Mazan Maciejka
(67)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(66)
Mróz Remigiusz (1987- )
(66)
Szulc Andrzej
(66)
Wyspiański Stanisław
(66)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(64)
Frątczak-Nowotny Elżbieta
(64)
Spirydowicz Ewa
(64)
Lingas-Łoniewska Agnieszka (1972- )
(62)
Meyer Anne Marie (1959- )
(62)
Meyer Anne Marie (1959- ). Saga Tajemnice
(62)
Januszewska Aleksandra
(61)
Ostrowska Bronisława
(61)
Michalak Katarzyna (1969- )
(60)
Mysen Jane (1960- ). Taniec płomieni
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(59)
Żeromski Stefan
(59)
Keff Bożena
(58)
Prus Bolesław (1847-1912)
(58)
Shakespeare William (1564-1616)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zapolska Gabriela
(57)
Czechow Anton
(56)
Johansen Jorunn (1960- )
(55)
Johansen Jorunn (1960- ). Tajemnica wodospadu
(55)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(4)
Turystyka
(3)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 10]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] strony : rysunki ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1 dodruk]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 2]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997 - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.-Istota i znaczenie marketingu 2.-Otoczenie marketingowe 3.-Konsumenci i ich zachowania na rynku 4.-Segmentacja rynku 5.-Produkt 6.-Wprowadzenie na rynek produktu 7.-Cena 8.-Dystrybucja 9.-Promocja 10.-Marketingowy system informacji 11.- Zarządzanie marketingiem 12.- Marketing na rynkach międzynarodowych. [spis treści].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej