Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dorośli
(33)
Czytelnia
(2)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Altkorn Jerzy
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Bobińska Anna
(1)
Cooper Birk
(1)
Cooper Scott W
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Ehrilch Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Grasekamp Dirk (1964- )
(1)
Greenwald Rachel
(1)
Grutzner Fritz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hall Richard
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Konewka Michał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Laskowski Łukasz
(1)
Lee Nancy
(1)
Masiukiewicz Piotr (1951- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Niestrój Roman
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowicki Robert
(1)
Piaskowska Hanna
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Rawski Marek
(1)
Sagan Adam
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Szczepankiewicz Władysław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(1788)
Kobieta
(1401)
Miłość
(1075)
Powieść polska
(1027)
Powieść angielska
(840)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(823)
Rodzina
(766)
Tajemnica
(724)
Śledztwo i dochodzenie
(636)
Zabójstwo
(527)
Relacja romantyczna
(483)
Relacje międzyludzkie
(470)
Poezja polska
(417)
Literatura dziecięca polska
(412)
Uczucia
(402)
Magia
(387)
Literatura polska
(385)
Powieść młodzieżowa angielska
(356)
Arystokracja
(339)
Literatura młodzieżowa polska
(335)
Wybory życiowe
(334)
Małżeństwo
(303)
Sekrety rodzinne
(294)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(293)
Nastolatki
(288)
Powieść młodzieżowa polska
(281)
Dzieci
(279)
II wojna światowa (1939-1945)
(274)
Rodzeństwo
(256)
Policjanci
(236)
Pamiętniki polskie
(225)
Zwierzęta
(222)
Życie codzienne
(215)
Spisek
(214)
Osoby zaginione
(204)
Opowiadanie polskie
(200)
Dziewczęta
(195)
Opowiadanie dziecięce polskie
(189)
Boże Narodzenie
(188)
Trudne sytuacje życiowe
(182)
Publicystyka polska
(172)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(170)
Prywatni detektywi
(168)
Uprowadzenie
(161)
Zemsta
(160)
Powieść francuska
(154)
Literatura
(153)
Język polski
(152)
Romans
(152)
Przestępczość zorganizowana
(150)
Dziennikarze
(148)
Nauka czytania
(146)
Uczniowie
(143)
Śmierć
(143)
Literatura młodzieżowa angielska
(142)
Żydzi
(141)
Zdrada
(140)
Podróże
(134)
Dramat polski
(133)
Władcy
(132)
Historia
(128)
Marzenia
(128)
Psy
(128)
Humor
(127)
Matki i córki
(126)
Polityka
(123)
Wakacje
(122)
Zakochanie
(122)
Polacy za granicą
(118)
Powieść niemiecka
(118)
Seryjni zabójcy
(115)
Samotność
(111)
Ludzie a zwierzęta
(109)
Pisarze polscy
(108)
Szlachta
(108)
Język angielski
(106)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(106)
Mężczyzna
(105)
Poszukiwania zaginionych
(105)
Wojsko
(104)
Duchowieństwo katolickie
(102)
Powieść rosyjska
(101)
Władza
(101)
Policja
(99)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(98)
Dojrzewanie
(97)
Ludzie bogaci
(96)
Powieść dziecięca angielska
(96)
Stworzenia fantastyczne
(96)
Walka dobra ze złem
(96)
Chłopcy
(94)
Pisarze
(94)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(92)
Powieść norweska
(92)
Spadek
(92)
Kultura
(89)
Sztuka
(89)
Wojna
(89)
PRL
(87)
Kucharstwo
(83)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 10]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] strony : rysunki ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1 dodruk]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 2]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997 - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.-Istota i znaczenie marketingu 2.-Otoczenie marketingowe 3.-Konsumenci i ich zachowania na rynku 4.-Segmentacja rynku 5.-Produkt 6.-Wprowadzenie na rynek produktu 7.-Cena 8.-Dystrybucja 9.-Promocja 10.-Marketingowy system informacji 11.- Zarządzanie marketingiem 12.- Marketing na rynkach międzynarodowych. [spis treści].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing communications" 2000.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Find a husband after 35 using what I learned at Harvard Business School : a simple 15-step action program" 2003.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Najlepiej sprzedająca się książka o marketingu na Amazon.co.uk! Błyskotliwy i inspirujący ale także praktyczny poradnik, który odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Dla początkujących i zaawansowanych. Dla firm dużych, średnich i małych. Wiele interesujących przykładów. Książka nie ma nic wspólnego z nudnym podręcznikiem - sam autor nazwał ją „thrillerem”. Jej pierwsze wydanie ukazało się w Wielkiej Brytanii w 2009 roku, a drugie w 2012. [www.lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozsz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - [Wyd. 3]. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1994. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Temat
Oryg. : "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know" 2003.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wyd. na podst. najowszego 14 wydania oryginału. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, cop. 2013. - XXV, 708, [114] s. : il., tab., wykr. ; 28 cm.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu."Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1994 (Legionowo : "Ekodruk"). - 196, [4] s. : faks., rys., wykr. ; 21 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej