Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Dorośli
(17)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Grasekamp Dirk (1964- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hall Richard
(1)
Kapcewicz Beata
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Konewka Michał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalkiewicz Marek
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Laskowski Łukasz
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Miś Alicja
(1)
Piłatowska Mariola
(1)
Piłatowska Mariola (1963- )
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Przytuła Sylwia (ekonomia)
(1)
Purgał-Popiela Joanna
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Szalonka Katarzyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Süss-Karwiński Marcin (1979- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Studenci
(3)
Doradcy personalni
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing
(5)
Turystyka
(3)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Statystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Aptekarstwo
(1)
Dobre praktyki
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Finanse osobiste
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Migracje
(1)
Motywacja pracy
(1)
Networking
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Praca
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rynek pracy
(1)
Sprzedaż
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(936)
Edukacja i pedagogika
(446)
Literaturoznawstwo
(397)
Kultura i sztuka
(328)
Religia i duchowość
(266)
Zarządzanie i marketing
(17)
Podróże i turystyka
(213)
Medycyna i zdrowie
(182)
Socjologia i społeczeństwo
(166)
Geografia i nauki o Ziemi
(147)
Psychologia
(141)
Etnologia i antropologia kulturowa
(114)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(113)
Językoznawstwo
(102)
Biologia
(75)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(72)
Kultura fizyczna i sport
(67)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(60)
Kulinaria
(54)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(52)
Hobby i czas wolny
(46)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(44)
Architektura i budownictwo
(41)
Rozwój osobisty
(34)
Filozofia i etyka
(31)
Fizyka i astronomia
(23)
Styl życia, moda i uroda
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(18)
Ochrona środowiska
(18)
Nauka i badania
(16)
Transport i logistyka
(14)
Inżynieria i technika
(13)
Matematyka
(13)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(13)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Chemia
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Rolnictwo i leśnictwo
(10)
Dom i ogród
(9)
Archeologia
(8)
Varia
(5)
Historia DBN
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Polityka
(1)
Praca, kariera, pieniądze DBN
(1)
Prace, kariera, pieniadze
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 10]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] strony : rysunki ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1 dodruk]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1995. - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wydanie 1, dodruk 2]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997 - 202, [2] strony : rysunki, 1 wykres ; 21 cm.
Książka, napisana z myślą o studentach szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, studiów podyplomowych i szkół biznesu, doskonale pełni rolę podręcznika wprowadzającego w problematykę wykorzystania uniwersalnych zasad marketingu w tak specyficznej dziedzinie, jak turystyka. Treścią tej książki są rozważania, jak zawierać zyskowne transakcje w warunkach panującej na rynku turystycznym konkurencji. Autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, uwarunkowania określające strategie rynkowe, sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych. W pracy wyeksponowano problemy charakterystyczne dla turystyki, a potraktowano skrótowo zagadnienia o charakterze uniwersalnym. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, ©2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Michał Rusiński. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2004. - 826, [2] strony : rysunki, wykresy ; 25 cm.
Tytuł oryginału : "Management" 1999.
W porównaniu do poprzedniego wydania dokonano następujących zmian: - szerzej omówiono najnowsze tendencje w zarządzaniu, techniki informacyjne, zarządzanie globalne, rolę jakości i etycznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa, - zintegrowano strukturę wykładu, - lepiej wyważono proporcje między teorią a praktyką, zastosowano większą liczbę przykładów, - opisano przypadki dotyczące małych firm i organizacji non-profit, - podano nowe rozwiązania dydaktyczne. [opis z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Najlepiej sprzedająca się książka o marketingu na Amazon.co.uk! Błyskotliwy i inspirujący ale także praktyczny poradnik, który odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Dla początkujących i zaawansowanych. Dla firm dużych, średnich i małych. Wiele interesujących przykładów. Książka nie ma nic wspólnego z nudnym podręcznikiem - sam autor nazwał ją „thrillerem”. Jej pierwsze wydanie ukazało się w Wielkiej Brytanii w 2009 roku, a drugie w 2012. [www.lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe zasady skutecznej kariery / Beata Kapcewicz. - Wydanie 2. - Gdańsk : Momentum Trainers Group, copyright 2017. - 233 strony : ilustracje ; 20 cm.
Wydaje się, że kariera to mało przyjazne słowo – kojarzy się z karierowiczami, wspinaniu się po szczeblach kariery, a nawet z kolesiostwem. Nic bardziej mylnego. Dziś każdy z nas robi karierę, każdy jakąś ma. Tylko, że jedni są zawodowo zadowoleni, spełnieni i doceniani na rynku a inni szukają swojego miejsca, błądzą i żyją w przekonaniu, że tak musi być. Ci, którzy dziś nie martwią się o pracę, klientów albo partnerów biznesowych, ci, po których pracodawcy i klienci ustawiają się w kolejce i ci, którzy dziś zarabiają tyle ile chcą stosują zasady, które pomagają im osiągać zawodowe szczyty. Poznaj i Ty zasady skutecznej kariery, by mieć poczucie sensu w pracy i biznesie, osiągać sukcesy i mieć poczucie spełnienia. Zacznij robić to, co kochasz, zarabiaj dobre pieniądze i bądź inspiracją dla innych – niech rynek docenia Twoją wartość! https://momentumway.com/produkt/nowe-zasady-skutecznej-kariery/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Repetytorium ze statystyki / Mariola Piłatowska. - Wydanie pierwsze, 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2006. - 162, [2] strony, [8] stron tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
Prezentacja w skondensowanej formie statystyki opisowej i statystyki matematycznej z wykorzystaniem znanej od 70 lat metody uczenia się za pomocą tzw. map myśli. Mapy te porządkują informacje i prezentują je w przejrzystej formie. Metoda ta daje możliwość przeprowadzenia studenta przez kolejne części statystyki, włączając w to zagadnienia szczegółowe, bez utraty widzenia całości przedmiotu. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Repetytorium ze statystyki / Mariola Piłatowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2006. - 162, [2] strony, [8] stron tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
Prezentacja w skondensowanej formie statystyki opisowej i statystyki matematycznej z wykorzystaniem znanej od 70 lat metody uczenia się za pomocą tzw. map myśli. Mapy te porządkują informacje i prezentują je w przejrzystej formie. Metoda ta daje możliwość przeprowadzenia studenta przez kolejne części statystyki, włączając w to zagadnienia szczegółowe, bez utraty widzenia całości przedmiotu. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów tożsamości: pierwotnej (rasa, wiek, płeć, narodowość), wtórnej (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, religia) oraz organizacyjnej (stanowisko, hierarchia, poziom decyzyjności styl pracy i zarządzania). Tak rozumiana różnorodność staje się przedmiotem namysłu nauk społecznych, prawnych i ekonomicznych. W naukach o zarządzaniu chodzi przede wszystkim o wypracowanie nowego modelu zarządzania zasobami ludzkimi. Książka pod redakcją dr Sylwii Przytuły traktuje zagadnienie bardzo praktycznie. Poszczególni autorzy wychodzą od swoich badań dotyczących rożnych segmentów różnorodności i przechodzą do komentarzy i opinii dających się zastosować w praktyce. Przedstawiony przez Autorów monografii problem został dostrzeżony w sposób umiejętny. Wiodące kategorie badawcze, eksponowane w poszczególnych rozdziałach oraz zależności występujące między nimi wyjaśniono w sposób satysfakcjonujący, pokazując szeroki i wieloaspektowy kontekst prowadzonych rozważań. Podjęty temat jest oryginalny, aktualny oraz ważny zarówno z ekonomicznego, jak i społecznego punktu widzenia. Umiejętnie wpisuje się w nurt pogłębiania, uzupełniania oraz rozszerzania istniejącej wiedzy, a także wskazywania dalszych kierunków badań w omawianym zakresie. Próba uzupełnienia zidentyfikowanej przez Autorów luki badawczej jest cenna i zasadna oraz świadczy o ich dużej dociekliwości naukowej. [Z recenzji Prof. dr hab. Anny Wziątek-Staśko]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów - w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. [opis pochopdzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera w Kieszeni)
Tytuł oryginału: Manage your Boss, 2007
U dołu okładki: Stawiaj na asertywność i pewność siebie. Pokazuj się zawsze od najlepszej strony. Naucz się pozytywnie wpływać na swojego szefa.
Wypracowanie korzystnych relacji z szefem to zadanie niełatwe i wymagające działań długofalowych. Należy zacząć od podstaw, czyli pracy nad własnym pozytywnym wizerunkiem. Warto opanować zasady skutecznej komunikacji, w tym również język ciała. Zainteresuj się sprawdzonymi technikami wywierania wpływu. Jeśli masz do czynienia z konfliktem osobowości, zadbaj, by potencjalne problemy nie wpłynęły niekorzystnie na Twoją pracę i osiągnięcia. Stawiaj na profesjonalizm. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Siła jest w zespole! Uwolnij ją! Lojalni i zmotywowani pracownicy, z pasją realizujący powierzone im zadania, są skuteczniejsi niż inni. To prawdziwy skarb dla przedsiębiorstwa. W czasie rekrutacji tacy właśnie kandydaci - entuzjastyczni, gotowi do ciężkiej pracy - są poszukiwani i wyławiani z morza chętnych. Niestety, z reguły te pozytywne cechy osób nowo przyjętych szybko toną w codziennej firmowej rutynie - badania dowodzą, iż ponad 80% pracowników nie jest zaangażowanych w swoją pracę. Na czym polega problem? Autor tego poradnika twierdzi, że poza nielicznymi wyjątkami ludzie chcą się angażować, ponieważ pragną odczuwać satysfakcję płynącą z tego, czym się zajmują w życiu zawodowym. Wygląda więc na to, że przeszkodą są nie tyle sami pracownicy, ile raczej nieumiejętne nimi zarządzanie. Pracownicy mają świetne pomysły i chcieliby je realizować dla dobra firmy, nawet kosztem zwiększenia osobistych obciążeń, jednak w większości przedsiębiorstw oddolna inicjatywa wciąż się spotyka z niechęcią zarządzających. Tymczasem w dzisiejszym, postnowoczesnym świecie, w którym coraz trudniej znaleźć skutecznego i lojalnego pracownika, zdolność do motywowania oraz rozwijania potencjału zespołu staje się podstawową kompetencją, jakiej się wymaga od menedżera. Celem tej książki jest pomóc osobom na stanowiskach kierowniczych w budowaniu zaangażowania pracowników, wykorzystywany jest do tego autorski model Pro Active Tools. Drugie wydanie wzbogacone zostało o najświeższą wiedzę oraz nowe narzędzia. [opis z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej